2

Ok!... me tomé unas cuantas cervezas

Posted by J. Rodolfo Gómez on Friday, May 29, 2009 in , , , ,
Lo que me gustó de este video fue la producción. Las largas horas que tienen que haber invertido en la preparación para este video. Cuando lo vean, entenderán.





|

2 Comments

Charles Manzo says:

NICE!!!


i really like your new page and the things you post are really interesting, please don't stop.

Post a Comment

Copyright © 2009 El Aglutine All rights reserved.